marta-triquell-optometrista

Òptica-optometrista | Marta Triquell

Òptic-optometrista. Especialista en optometria clínica i pediàtrica.

Llicenciada en Optometria i Optometria Clínica per la UPC (2013), tinc un màster en Optometria Clínica per Boston i estic ampliant la meva formació amb un curs de postgrau en Optometria Clínica per la Universitat de Barcelona.

Màster en Metodologia de la Investigació (UNIR). La meva trajectòria es centra en l’atenció assistencial, especialitzada en el diagnòstic i seguiment optomètric amb especial èmfasi en l’àrea pediàtrica.

Durant la meva carrera, he combinat la feina clínica amb la coordinació d’estudis científics, participant activament en publicacions i comunicacions en congressos del sector.

El meu objectiu és integrar la prova científica i l’experiència clínica per oferir una atenció visual de la màxima qualitat i precisió a cada pacient.

La privacitat de la teva informació personal és important per EUROLASER. Complim amb la Llei de Protecció de Dades. Al enviar-nos voluntàriament la teva informació personal has de ser conscient que emmagatzemem les teves dades personals. La finalitat de la seva creació es el tractament medico-sanitari i social dels usuaris del nostre centre. El destinatari de la informació es l’Institut Oftalmològic Eurolàser, en part on en la seva totalitat. Altres destinataris de la informació són els estaments oficials públics o privats, que per obligació legal o necessitat material, hagin d’accedir a les dades, als efectes de la correcta prestació d’assistència medico-sanitària i social, que constitueix la finalitat del tractament d’aquestes dades. L’article 4 de la Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, preveu el principi de qualitat de les dades que exigeix que les dades de caràcter personal sotmeses a tractament han de ser adequades, pertinents i no excessives en relació amb l’àmbit i les finalitats determinades, explícites i legítimes per a les quals s’han obtingut.

Demani hora

Estarem encantats d’atendre-li i si té dubtes contacti amb nosaltres: